Házakban Jártunk

Kossuth téri impozáns ház ismét

2015. április 13.

Ebben a Kossuth téri impozáns lakóházban már jártunk egyszer, de most ismét lehetőségünk nyílt belógni. Mivel már írtam róla, ezért most csak pár új képet mutatok, kicsit jobbak, mint a múltkoriak.

Ez a kétszintes kapu a bejárat:

1.jpg

A nagy előtér egyik oldalán "kandalló" (radiátor) van, ez amúgy minden menőnek tartott impozáns házban megjelenik:

2.jpg

Az előtér másik oldalán a "kandallóval" szemben márvány pad van, ez is ismétlődő elem, ücsörögni mondjuk nem jó rajta, mert hideg, de jópofa, én szeretem a padot a házakban:

3.jpg

A két szintes légterű előtérben a galériáról kinézve: (alacsony volt a korlát, úgyhogy én a fal tövében maradtam)

4.jpg

Ez egy urna a házmester hamvaival:

5.jpg

Padló:

6.jpg

És végül a szilvamag alakú lépcsőház: (olyan, mintha az égboltot látnánk a legtetején, de nem az)

7.jpg

Hihetetlen, hogy ez egy sima lakóház, Nagy Marika és a Boros Pali bácsi lakik benne, meg egy-két ügyvédi iroda és fogorvos. Hát ennyi :) 

süti beállítások módosítása